4% - málo nebo moc?

22. září 2014 v 7:11 | Luci |  Témata
Dnes ale chci mluvit jen o části z těch 4% :)
Já si myslím, že jsou naprosto sladcí :3


 


Komentáře

1 Michal (ka) Michal (ka) | Web | 22. září 2014 v 13:59 | Reagovat

Taky nejsem proti gayum. :) proste takovi jsou a svou orientaci zmenit nemuzou. Zaslouzi si lasku jako vsichni ostatni lide, tak nevim, proc je zavrhovat jen kvuli tomu, ze se jim libi stejna pohlavi. :)

2 Desirée Lydon Desirée Lydon | Web | 22. září 2014 v 16:29 | Reagovat

Rohodně nemám nic proti homosexuálům. (Přiznávám, že jsem si myslela, že se říká "tříprocentní", ale společnost se mění :D) Tak třeba moje spolužačka minulý rok přišla s tím, že je na holky. Ona se spíše pohybuje v dívčí společnosti, takže to nebyl až takový šok, ale všichni to vzali vcelku dobře. Teda, já bych to nevykládala všem na potkání, ale to je její věc, že ano. Byla třeba i na Prague Pride a dneska, když jsme podepisovali novou klasifikaci z němčiny, svoje "okénko" vybarvila barvami duhy :D Ale proč ne? Vždyť se nemá za co stydět :)

3 Entries of my life - Zuzka Entries of my life - Zuzka | Web | 22. září 2014 v 17:54 | Reagovat

Mě tedy homosexuálové nevadí, ale dívat se na to nemusím a sladké mi to nepřijde :)

4 Lola Lola | Web | 22. září 2014 v 18:16 | Reagovat

Mám stejný názor. Být gay je normální věc, přestože si to hodně lidí nemyslí, právě proto, že většinový dav má orientaci jinou. A tady je ten problém v odsuzování gayů. To, že tohle není věc, kterou dělá dav, většina. Vybočuje to z davu stejně tak jako každý jiný člověk, který vybočuje z toho, co dělají všichni ostatní, když on to nedělá, je za to souzen. To je problém celé společnosti že když neděláš to co ostatní, tak jsi divnej, nenormální a kdo ví co ještě.. Jsou tu i lidi, kteří druhý za toto neodsuzují, ale samy by z davu taky nevyšli, ani nic neřekli na ochranu toho druhého. To je bohužel smutné , a tak se stává názor jednoho člověka názorem i druhýho, až to nakonec vede k odsouzení všech, ktěří se v něčem liší.
Já osobně s gayi sympatizuji a myslí si, že jsou to hrozně hodní lidé a na rozdíl od jiných vás neodsuzují.  Stejně tak i lesby nebo bisexuálové.

5 Tery Tery | Web | 22. září 2014 v 18:28 | Reagovat

Souhlasím s tebou :)
Všichni geyové nejsou stejní. Já osobně žádného geye neznám, spíš je vidím někde na youtůbe, jako třeba nějaké youtůbery, ale jinak nikoho neznám ;) Mě to přijde hrozně hnusný když někdo na geye nadává, je to jejich život a oni se můžou rozhodnou, ale zas nemůžou to ovlivnit ;)
A nebo je taky celkem hnusný, když někdo o nějakém hezkém klukovi řeknou, že je gay a pak mu začnou nadávat.

6 Mariiis_N Mariiis_N | Web | 22. září 2014 v 18:29 | Reagovat

Mě přijde docela dost hnusné, když se geyové odsuzují a jsou považování za takovou tu ,,horší" část lidstva. Nechápu to. Láska je láska a nikde není psáno, že se musí milovat nutně holka s klukem. Já jsem se tedy s žádným geyem nesetkala, ale myslím si, že jsou kolikrát mnohem hodnější než normální kluci a jak si už zmiňovala také v některých případech dbají více o vzhled než holky. Je to zvláštní. S orientací se člověk narodí, takže by se to podle mě odsuzovat nemělo. Moc pěkný článek :-)

7 Ilyya Lay Ilyya Lay | Web | 22. září 2014 v 18:33 | Reagovat

Taky si myslím že na tom není nic špatného. Láska je prostě láska. Kolikrát může být láska dvou mužů i silnější než ostatních párů (ženy a muže) Nevidím důvod proč jim v tom bránit , nebo je nějakým způsobem omezovat!:) Nejsem proti :) Neodpustím si ale poznámku že se mi moc nezamlouvá představa sexu :D ale to už je jiná věc :D)

8 myred myred | Web | 22. září 2014 v 18:44 | Reagovat

Jsem toho samého názoru. :) Taky mi přijdou sladcí. :3 A docela mi vadí, když se do nich lidé navážejí. :/ Ale proč jako? Jsou to lidé stejně jako my! taky si myslím, že jsou oddaní a dobří přátelé, ale sama s tím žádné zkušenosti nemám. Někteří gayové ale jsou takový, že to na sobě dávají hodě znát no. To si jakože myslím, že by třeba nemuseli, ale tak každej člověk e jinej. ;) Svatba u gayů mi přijde super. :) Dovolila bych to v každých státech, ale bohužel já do toho kecat nemůžu, stejně by mě nikdo neposlouchal. :/ A adopce? No...je pravda, že každé dítě má právo na to, aby mělo matku a otce, ale když si kolikrát vezmete, jací třeba jejich rodiče jsou a nebo byli...tak si myslím, že by se měla adopce u gayů povolit. :) Je to pro to dítě lepší, než prostě být v dětském domově a trápit se, že nemá rodinu...

9 zoe zoe | Web | 22. září 2014 v 18:48 | Reagovat

Přidávám se k ostatním, že ani mě homosexualita nijak nevidí, a´t jsou to dva chlapi nebo dvě ženy. Nevadí mi to. Myslím si, že je to vrozený že to ten dotyčný má už v sobě, ale věřím i tomu, že manžel může být s ženou 20 let mít děti..a on zjistí, že se mu líbí muži. Prostě se to stane:) A co se týče svateb, tak rozhodně ano! Leckdy pár muž x žena, nejsou schopni se postarat o dítě a myslim, že homosexuálové, kteří nemohou mít děti se o něj postarají 100x líp :) , ale ANO upřímně najdou se i některý vyjímky, kdy jsou slečny, které si hrají na " kluky " někdy přehnaným způsobem a to mi občas vadí, ale jinak nic proti tomu nemám :)

10 Sugr Sugr | E-mail | Web | 22. září 2014 v 18:55 | Reagovat

Když jsou ženské lesby - chlapům se to líbí a jsou z toho hin. Když jsou muži gay - ženské říkají fuj. proč? Jsou přeci taky krásní, mladí, nádherná těla. Ještě jsem neviděla, aby se zveřejňovaly lesby staré (většinou to jsou mladinké dívenky), to samé platí o mužích, viděli jste někdy staré gaye na fotkách či obrázcích? Naštěstí ne, tedy nebývá to zvykem...:-(

11 Ta "neviditelná" :) Ta "neviditelná" :) | Web | 22. září 2014 v 19:01 | Reagovat

sakra, ty vždycky stihneš napsat komentář dřív než já tobě ! :D děkuji ti moc a souhlasím s tebou:)
a souhlasím i s tím to povedeným článkem, protože je to pravda. Nevím, proč se teĎka každý člověk soudí, a gayové..jsou to taky přece jenom lidi, a jenom kvůli tomu, že mají jinou orientaci se jim posmívat? to je prostě ubohé.. za to nikdo nemůže. A rozhodně nemůže poručit tomu, co ho přitahuje a co ne. A jestli se někdo někomu posmívá, tak bych ty lidi nejradši zfackovala, opravdu.
a někdy je gay lepší kamarád, než která koliv kamarádka...rozumí ti více, baví se stebou, směje se stebou..dokážou být hodní :))
a jinak k tomu, že by mohli vychovávat děti s tím souhlasím, protože někdy by se o to dítě dokázali postarat i více, než normální matka.. takže já bych jim adoptovat miminko povolila, kdyby na to odpovídaly potřeby :) takže prostě super článek, na který by se dalo povídat klidně půlku dne, ale to přeci tady nebudu psát, to by byl komentář do nekonečna :D

12 steel32 steel32 | Web | 22. září 2014 v 19:07 | Reagovat

naprosto souhlasim :D
naopak ty lidi celkem obdivuju, je to pěkný když se maj rádi a nestyděj se za to :D navíc gayové jsou roztomilý :D
ale myslim, že v budoucnu to bude lepší a lidi je budou víc tolerovat (nebo v to aspoň doufám :D)
jenom nevím s tím adoptováním, třeba aby si z nich ostatní kvůli tou neutahovali a tak :/

13 Lola-J Lola-J | Web | 22. září 2014 v 19:07 | Reagovat

Hm, asi to moc nepodporuji. Myslím si, že je to ovlivnitelná věc. Možná malá, ale ovlivnitelná věc někde v mozku... Těžko říct. Nechci soudit.

14 avabetty avabetty | E-mail | Web | 22. září 2014 v 19:21 | Reagovat

Já geje respektuji úplně stejně jako normální pár. Sice není nic hezkého, když se vedle vás dva kluci cucaj, ale příjemné to není ani když je to ,,normální'' pár. Mně osobně by se líbilo žít s dvěma táty... Ale museli by být na mě hodní! :D

15 cincina cincina | Web | 22. září 2014 v 19:45 | Reagovat

Já gaye miluju:) Absolutně. Mám kamarády gaye, a jsou to ti nejlepší lidi, které znám:)

16 Andie Andie | Web | 22. září 2014 v 20:06 | Reagovat

také proti gayům nic nemám, prostě se tak narodili a beru je jako "normální" hetero lidi. svatby bych jim určitě povolila, jen nevím, jak s adopcí dítěte, společnost na to ještě není zvyklá a bála bych se, že dítě bude pak šikanováno, že nemá maminku a tatínka \:/

17 liliforana liliforana | Web | 22. září 2014 v 20:58 | Reagovat

já proti tomu nemám vůůbec nic!! Přijde mě to takové zajímavé .. a uplně mě to vzrušuje :D :D když se třeba dva kluci líbají .. nebo tak :D nechápu ty lidi co jsou proti nim... vždyť nedělají nic špatného.. nemůžou za to jací se narodili -_-

18 silluety silluety | Web | 22. září 2014 v 21:00 | Reagovat

Nemám nic proti gayům ;) kámoška je zbožňuje a kvůli její přítomnosti je mám asi víc radši :D ale je to v pohodě :))
příjde mi to takový sladký :D

19 Kubi Kubi | Web | 22. září 2014 v 21:05 | Reagovat

Proti gayům nic nemám:) Je to každého věc, koho miluje a nemělo by se to zakazovat:)
Jinak... nepokazila jsem nic, ale on mě nechce:/

20 Nats Nats | E-mail | Web | 22. září 2014 v 22:09 | Reagovat

Tak trochu jsi mi vzala článek z myšlenek :D Chtěla jsem napsat přesně o tom samém ale možná později. Jaksi jsem se k tomu nedostala a nejspíš bych nevěděla přesně jak to zformulovat. No každopádně já jsem chtěla udělat článek o tom který by byl vice zaměřený hlavně na to že by gayové měli mít možnost mít děti.. :)  Můj názor je ten že v dnešní době to není ta největší výstřednost.. jsou i horší věci.. Ale podle mě je to normální a všichni by měli mít tu možnost... A jak už jsem psala tak bych chtěla aby měli možnost pořídit si děti.. Vlastně jsi to všechno vystihla :D Jen mě mrzí že žádného neznám... Chtěla bych někdy poznat takového člověka milého.. Nádherný článek :)

21 Vivi Vivi | Web | 22. září 2014 v 23:11 | Reagovat

Nechcem súdiť, ale gayovia mi niesu pri chuti. A rozhodne mi neprídu sladkí, alebo roztomilí. Dokonca by som povedala, že sa mi hnusí pozerať na homosexuálov, ale ak mi nič nerobia a neobchytkávajú sa predomnou tak mi to je ukradnuté. Mám kamaráta gaya a je super, ale jeho romániky s druhými chlapcami nepotreubjem vidieť.

22 Ko Ky Ko Ky | Web | 23. září 2014 v 1:25 | Reagovat

díky za názor k hudbě, ty poslední jsou známější pro mladší :)

23 Ko Ky Ko Ky | Web | 23. září 2014 v 1:26 | Reagovat

Tohle radši ani nehodnotím, sice to někdy vypadá k pobavení, když potkáš gayové, ale někdy jsou úplně v pohodě, to je asi jak se na to pohlíží.

24 without-problem without-problem | Web | 23. září 2014 v 3:16 | Reagovat

Víš... když jsem se včera večer dívala na ty videa,která si doporučila pár článků zpátky, ten týpek ze skotska... měl dobrou pointu! Američani si myslí, že homosexuální orientace je volba, ale obezita nemoc. Protože oni vlastně vůbec nemají možnost mít kontrolu nad tím, co požívají že.... Ale gayam může být každej. Mě upřímně nevadí, nijak se mi to nelíbí nebo mi to nepříjde roztomilé, ale nic proti nim nemám. Chápu to.
Vědělas, že za to, že člověk nechce být se stejným pohlavím ve vztahu je zaviněno rodičema (nebo jinými dospělými ve vztahu, kteří jsou modelem pro tyhle děti)... Když to prostě na určitém levelu nefunguje, člověk si vytvoří nějaký psychický blok. Rozhodne se, že to stejné jako jeho rodiče podstupovat nebude, protože to vnímá jako utrpení.

25 without-problem without-problem | Web | 23. září 2014 v 3:17 | Reagovat

[24]: A nejlepší je, když je potom ti rodiče kvůli tomu, že mají jinou orientaci zavrhnou!!! To mě vážně dokáže vytočit.

26 KaktusMouli KaktusMouli | E-mail | Web | 23. září 2014 v 5:48 | Reagovat

Tento článek se mi moc líbí a to né z jednoho důvodu, ale tím hlavním důvodem je, že se na vše shodneme. Taky bych nejraději tady povolila doslova svatbu a vychovávání dětí, gaye mám ráda, jsou to vlastně takové holčičí kamarádky a někdy jsou snad i lepší než samotní kluci na popovídání.Jsou to normální lidi a já si myslím, že patří k nám!! :))
Krásný článek :)
Btw. : Kaktus je rád, že se ti líbí jeho článek o životě kuchaře a na rady se určitě těš, budou to samé dobroty apodobně a rodičům by jsi určitě udělala radost :)

27 Kika Kika | E-mail | Web | 23. září 2014 v 20:32 | Reagovat

Jsem pro to, aby lidé prožívali lásku/sex/kamarádství s tím kým chtějí. JE to čistě jejich věc a homosexualita mi nikdy nevadila. Ale dobrý článek. V ČR je něco jako registrované partnerství a v mnoha ohledech mi to přijde po právní stránce výhodnější než uzavření manželství (zejména co se týká problematiky vzniku společného jmění a rozvodu...)

28 Jannie Wearbliss Jannie Wearbliss | Web | 23. září 2014 v 22:00 | Reagovat

Podporuji gaye všema deseti, mám dokonce i pár kamarádu (a rozhodně se s nimi drbe líp, jak s holkama :D) Souhlasím s tebou, kdyby povolili manželství a adopci dětí do homosexuálního manželství, daleko více dětí by našlo domov. Můj bratr má ovšem teorii, že by takové dítě bylo na dosmrti poznamenané a vyklubal by se z něj další homosexuál (což je nesmysl), ale pokud takové názory budou podporovat i nadále, myslím, že získat povolení bude složité. Navíc je tu věc, že proti celé gay komunitě stojí církev, která tohle bere jako smrtelný hřích a sodomitu.

29 crazyjull crazyjull | Web | 24. září 2014 v 20:44 | Reagovat

Homosexuálové jsou stejní jako my. Nedá se říct, jací jsou, protože to jsou normální lidé. To je jako, kdybyste se seznámili s jedním člověkem a podle něho říkali, jaký jsou všichni lidé.
-CrazyJull

30 Gabe Gabe | E-mail | Web | 28. září 2014 v 8:39 | Reagovat

To je mi ale náhodička. Práve včera sa bola gay pride. :D
Ja s homosexuálmi nemám ani najmenší problém, veľa ich poznám, dokonca môj veľmi dobrý kamarát je gay. A všetko sú to super ľudia.
A bolo by super, keby sa mohli ženiť a vychovávať deti, bohužiaľ na Slovensku nemáme ani tie registrované partnerstvá...

31 Tajemná Temnota Tajemná Temnota | E-mail | Web | 29. září 2014 v 22:55 | Reagovat

Juj! Taky si myslím, že jsou roztomilí xD.
A taky si myslím, že jsou úplně normálně a měli by se brát a mělo by jím být dovoleno aby se drželi za ruce a líbali jako všichni ostatní.
A ten obrázek s tím Obamou je totálně zabitý xD.

32 Janča Janča | E-mail | Web | 1. října 2014 v 19:58 | Reagovat

Úplně s tebou souhlasím, měla by být všude povolená svatba i pro stejná pohlaví, ale alespoň že máme to registrované partnerství (lepší něco než nic). Brzy třeba budou moct vychovávat i děti. :)
Chtěla bych znát nějakého gaye, jestli jsou všichni tak přítulní, tak to bych taky takového kamaráda brala, na kterého by přítel nemusel žárlit. :D Ale ty zženštělé typy zase moc ráda nemám, přijdou mi divní. Ale to je první pohled, kdybych je poznala, tak by třeba mohli být fajn. :)

33 Kristýna Kaderová Kristýna Kaderová | E-mail | Web | 4. října 2014 v 11:49 | Reagovat

Podle mě máš ve všem pravdu. Gayové jsou stejně jako všichni ostatní špatní a zlí. A podle mě by měli mít stejná práva jako všichni ostatní.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama